Fick som jag ville (nästan)

Hej och hå så var julen över, och tänk jag fick som jag önskade ! Julaftonen tillbringades hos förälldrar där även syrrans barn och barnbarn var (syrran jobbade). Så på juldagen fick jag då äntligen min lata dag !!Mellan mjölkningarna satt jag i fåtöljen och läste,tog mej några tupplurar och var äckligt lat !! Underbart! Så på söndagen var det som vanligt igen....Kung Bore visste inte riktigt vart han skulle lägga snön så han flyttade runt den hela tiden , det har kommit ca 50-60 cm på två dar.Men nu har det lugnat ner sej.



Kommentarer
Postat av: Carola Lindberg

Man behöver sådana dagar ibland! God fortsättning till er=)

2010-12-27 @ 23:03:01
Postat av: Susanne Borssén

Hoppas du kan få några fler lata dagar och att det inte kommer mer snö på ett tag.

2010-12-28 @ 21:24:39
Postat av: Iris

Hoppas nyårshelgen blir så där skön också. . . .Fast det hotas ju med snö över Bölom även nyårsnatten. . . Hoppas det är "båg". I alla fall : Gott Nytt År till er båda och även töser med familj och din mor och far. . .

2010-12-31 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0